Suka Blog Anisa ? Sila like , terima kasih

Friday, 18 January 2013

MARA JAPAN INDUSTRIAL INSTITUTE BERANANG :)




Assalammualaikum semua kengkawan blogger .. lame sudah tak update blog aku nie .. sunyi n sepi jeaa kan .. HAHA .. okay soe erkk .. sbb dah lame tak update coz tak tau nak cerita ape kan .. hehe .. skunk nie aku nak cerita yang aku dah ade kat tempat blaja aku di MARA JAPAN INDUSTRIAL INSTITUTE BERANANG .. huhh .. cam cam kenangan kat snie beb selama 3 minggu dok cnie .. tapi sumpah seronok bhaii .. heheh .. 

firstly, seronok dapat jumpe nan kawan kawan baru .. cam cam kerenah ade .. cm cm loghat ade .. ade yang tua n muda .. hehhe .. tp syok laaa dieorg sume satu kepale .. geng masuk air jugak laa cerita nye ..  selame tiga minggu uhh setiap hari sabtu kiteorg kua nan dak dak classmate pergi jenjalan , turun KL laa , alamanda laa .. yg penting karaoke ! dunia aku uhh .. mane leyh tak pegi .. giann nanty ! HAHAH ... yang penting time tuh enjoyy !

Dah nama kolej pon MARA JAPAN kan .. so aku kat cnie kena blaja cakap jepon laa .. serabutt yopp yongg ... tapi happy dapat blaja bahasa lain kan .. nanti kalau ade peluang aku ajar korang bahasa jepon eaa .. cikit cikit bole laa ... wat pengetahuan jeaa .. HAHA .. korang tgok laa gambo kat bawah nie .. nie laa yang aku blaja wat mase skunk nie .. nampak cm mudah kan .. cm blaja budak sekolah rendah jeaa .. a i u e o bagaii .. heheh .. okay laa sampai cnie lahh .. t lau ade pape .. aku cerita agy eaa ! enjoy yourself :)



2 comments:

  1. kalau saya nk memohon jugak boleh ke??sy ambik spm 2010...dpat 2a je....dapat ke....n aliran sastera...

    ReplyDelete
  2. Boleyh jeaa. Apply laa. Seonok gak blaja bahase lain nie.

    ReplyDelete