Suka Blog Anisa ? Sila like , terima kasih

Wednesday, 22 May 2013

Kami Sahabat :)

         hey hey !! Assalammualaikum buat sume .. Ini lah sahabat baru saya kat kolej .. mereka selalu ade dengan saya bila susah n senang .. saya tak penah jemu dengan merekaa . hope dieorg pon ade perasaan mcm uh dekat saya.. hehehe .. lau pon baru kenal tp dah boleyh masuk kepale .. sume otak gila gilaa .. syokk laa bile ade nan korang , kadang kadang uhh ase mcm tak nk balik tempat sendiri .. nak dok jea kat kolej nie nan korang .. kua nan korang g huhaa huhaaa .. huhuh .. aku mintak sgt lau kite dah hbis study nanty korang tak kan lupe kan aku eaaa .. aku sayang korang .. NORSOFEZA, KHAIRUNISA n HIDAYAH :) !!


1 comment:

  1. – Сайт содержит информацию Проститутки Киев sexracom Люблю музыку Вагнера — она такая шумная, что можно разговаривать, не рискуя помешать ее слушать другим,о проститутках и салонах. Узнай как и где интересно провести свой интим досуг! Изумительная стриптизерша, миниатюрный и нежный цветок. Общительная и интересная во всех отношениях девушка. Встречусь с обеспеченным мужчиной. lau pon baru kenal tp dah boleyh masuk kepale

    ReplyDelete