Suka Blog Anisa ? Sila like , terima kasih

Wednesday 22 May 2013

Kami Sahabat :)

         hey hey !! Assalammualaikum buat sume .. Ini lah sahabat baru saya kat kolej .. mereka selalu ade dengan saya bila susah n senang .. saya tak penah jemu dengan merekaa . hope dieorg pon ade perasaan mcm uh dekat saya.. hehehe .. lau pon baru kenal tp dah boleyh masuk kepale .. sume otak gila gilaa .. syokk laa bile ade nan korang , kadang kadang uhh ase mcm tak nk balik tempat sendiri .. nak dok jea kat kolej nie nan korang .. kua nan korang g huhaa huhaaa .. huhuh .. aku mintak sgt lau kite dah hbis study nanty korang tak kan lupe kan aku eaaa .. aku sayang korang .. NORSOFEZA, KHAIRUNISA n HIDAYAH :) !!


2 comments:

  1. – Сайт содержит информацию Проститутки Киев sexracom Люблю музыку Вагнера — она такая шумная, что можно разговаривать, не рискуя помешать ее слушать другим,о проститутках и салонах. Узнай как и где интересно провести свой интим досуг! Изумительная стриптизерша, миниатюрный и нежный цветок. Общительная и интересная во всех отношениях девушка. Встречусь с обеспеченным мужчиной. lau pon baru kenal tp dah boleyh masuk kepale

    ReplyDelete
  2. Halo semuanya, nama saya Indrias Priastuti, seorang wanita dari Indonesia, dan saya bekerja dengan banyak negara, dan kami telah mendengar dan juga dari perusahaan pinjaman, saya segera ingin menggunakan media ini untuk seluruh Indonesia untuk mencari pinjaman internet. Sangat hati-hati - Hati-hati jangan sampai jatuh ke tangan scammer dan penipu, ada banyak kreditor kredit palsu di sini di internet dan beberapa di usaha asli dan nyata,

    Saya ingin memberikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH menuntun saya ke pemberi pinjaman nyata dan dana pinjaman nyata telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Grace, setelah saya dibodohi oleh beberapa kreditor kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk biaya pendaftaran . . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapatkan pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditor kredit online asli yang tidak akan menambah rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya yang baru saja mendapat Pinjaman online, kami meresmikan masalah ini dan dia menceritakan kisah tentang seorang wanita bernama Ny. ELINA JOHNSON yang adalah CEO ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN.

    Jadi saya dan suami saya mengajukan permohonan untuk jumlah pinjaman (Rp 1.000.000.000) dengan suku bunga rendah 2%, tidak mengurus usia saya, karena saya mengatakan apa yang ingin saya bangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tidak ada stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari sehari setelah sertifikat yang saya setorkan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan cepat sekarang atau email di elinajohnson22@gmail.com

    Itu tidak berakhir di sana ibu memastikan tim ahlinya membantu Anda tentang cara berinvestasi sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut dalam hidup Anda lagi.
    Dia adalah wanita yang sangat baik dan dia tidak tahu saya melakukan ini saya berdoa semoga ALLAH memberkatinya untuk hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di indriaspriastuti2@gmail.com ..

    ReplyDelete